14 DE ZILE RETUR GRATUIT
Cum returnezi?
Dacă doriți să returnați orice parte a comenzii dvs., o puteți face în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, fără invocarea unui motiv. Pentru a returna produsele pe care nu le doriți vă rugăm să completați formularul de retur disponibil pentru descarcare si completare in magazinul nostru online. Returul este gratuit.
Pași de urmat pentru un retur reușit:
Pasul 1.
1. Împachetează corespunzător produsele într-un colet.
Pasul 2.
2. Descarcă si completează formularul de retur aici: FORMULAR RETUR
2.1 Pentru retur cu ridicare colet de la adresa dvs. va rugăm să completați datele în căsușa corespunzătoare din formularul de la punctul 2.
2.2 Pentru retur cu predare a coletului la easybox Sameday, menționați "easybox" în formularul de retur de mai sus la rubrica Adresa de Ridicare Colet* .
Pasul 3.
3.1 Pentru retur cu ridicare colet de la adresa dvs. (punctul 2.1), în maxim 3 zile lucrătoare un curier vă va contacta telefonic în vederea prezentării la adresa menționată de dvs. în formularul de retur pentru ridicarea coletului.
3.2 Pentru retur cu predare colet la easybox Sameday (punctul 2.2) vă rugăm să completați pe lângă formularul de retur, de la pasul 2 punctul 2, și formularul de retur easybox Sameday.
Alege un easybox, completează formularul și vei obține imediat un cod. Codul îl vei folosi pentru deschiderea sertarului tău la Sameday easybox.
Pasul 4.
În maxim 10 zile calendaristice de la recepționarea și verificarea returului, îți vom restitui contravaloarea produselor în contul bancar furnizat de tine.
Potrivit OUG nr 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.
În conformitate cu dispozițiile art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014, în cazul în care Cumpărătorul abandonează Contractul de vânzare-cumpărare, toate mijloacele bănești primite de la el de către Vânzător în temeiul Contractului de vânzare-cumpărare îi vor fi restituite fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de până la zece zile de la abandonarea contractului, cu excepția așa-numitelor Servicii suplimentare. În formularul online pentru returnare, numit formular de retur, Cumpărătorul alege modalitatea în care dorește să îi fie restituită suma. Pentru restituirea banilor trebuie să se specifice numărul contului bancar personal al Cumpărătorului. Doar în cazul în care această modalitate de restituire a mijloacelor bănești nu este posibilă, Vânzătorul îi va restitui Cumpărătorului mijloacele bănești prin transfer bancar, și anume în baza unui acord reciproc. Cumpărătorului i se vor restitui mijloacele bănești primite într-o altă modalitate doar dacă Cumpărătorul este de acord cu acest lucru și dacă nu intervin costuri suplimentare în legătură cu aceasta. Banii nu pot fi restituiți pe numerele de cont ale caselor de plăți (rambursări de împrumuturi, credite, economii etc.).
Vânzătorul nu este obligat să îi restituie Cumpărătorului mijloacele bănești primite înainte ca acesta să fi predat Produsele către Vânzător sau să fi dovedit că a trimis Produsele către Vânzător, în funcție de care din aceste situații intervine mai devreme.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile și etichetele intacte.
Nu se acceptă la retur:
- produsul care prezintă urme de purtare sau murdărie
- produsul care a fost spălat
- produsul care are ambalajul deteriorat
- produsul care are etichetele rupte sau lipsă
- produsul care este deteriorat/rupt
Nu răspundem pentru coletele returnate și care se pierd pe drum din vina transportatorului. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către SC FIAMATEX CONF S.R.L. cade în sarcina clientului.
Nu acceptăm retururi prin Poșta Română.
Se pot returna produse din mai multe comenzi într-un singur colet, cu condiția ca pentru fiecare comandă să fie completat formularul de retur, în aceeași zi.
Rambursarea contravalorii produsului se face în maxim 14 de zile calendaristice de la recepționarea returului, prin transfer bancar în contul clientului precizat în scris, de către acesta în formularul de retur.
Înlocuirea produselor
În cazul în care v-am expediat un produs care prezintă defecte în momentul livrării coletului sau dacă v-am livrat un alt produs decât cel comandat, www.sertarulculenjerie.ro va suporta costurile de retur sau de înlocuire ale produsului. Vă rugăm să ne notificați în scris, în termen de 48 de ore de la primirea coletului, despre produsele primite care prezintă vicii de fabricație. Daca S.C. FIAMATEX CONF S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui clientului contravaloarea platită pentru produsul respectiv.
Schimbarea unui produs
Nu se acceptă schimbarea produselor la cererea clientului, cu excepția cazurilor de mai sus (Înlocuirea produselor). În cazul în care doriți să schimbați produsul comandat cu un alt produs existent în stoc, vă rugăm să completați formularul de retur respectând pașii de mai sus și să returnați produsul/produsele. După care, vă rugăm să plasați o nouă comandă pentru produsul dorit.
Dacă aveți orice fel de întrebări ne puteți scrie pe adresa de email: infoclient@sertarulculenjerie.ro.